עו"ד ד"ר אברהם מוזס כרמל - בורר מגשר בקהילה הגאה
בורר - מגשר

עו"ד ד"ר אברהם מוזס–כרמל נשען על ניסיון של למעלה מ-30 שנה ומתמחה בדיני משפחה (בדגש נרחב על קהילת הלהט"ב) וכן בגישור, יישוב סכסוכים, ליטיגציה בכל הערכאות והטריבונלים בישראל, משפט מסחרי–אזרחי ועורך דין ארה"ב.

 


עו"ד ד"ר אברהם מוזס–כרמל נשען על ניסיון של למעלה מ-30 שנה ומתמחה בדיני משפחה (בדגש נרחב על קהילת הלהט"ב) וכן בגישור, יישוב סכסוכים, ליטיגציה בכל הערכאות והטריבונלים בישראל, משפט מסחרי–אזרחי ועורך דין ארה"ב.

עו"ד ד"ר אברהם (אבי) מוזס–כרמל, מעורב אישית בכל תיק ותיק. לצד עשייתו המשפטית, עו"ד מוזס–כרמל מכהן כעמית מחקר בכיר במכון לניהול ויישוב סכסוכים בסולסברי יוניברסיטי (סולסברי, מרילנד) וכן הינו בעל מינוי באוניברסיטת גרנד–קניון (פיניקס, אריזונה), במסגרתו הוא מנהל עבודות מחקר בתחומים אקדמאיים כדוגמת מנהל עסקים, משפט, פסיכולוגיה, חינוך ועוד.

ידע מולטידיסציפלינרי רחב זה, המתכתב עם היכרות מעמיקה עם המשפט בישראל על שלל גווניו.

בתחום דיני המשפחה עו"ד ד"ר אברהם מוזס מוביל בישראל עבור קהילת הלהט"ב, על שלל האתגרים הרובצים לפתחה של המשפחה החד–מינית (לרבות הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים, אימוץ, פונדקאות, הסכמי הורות משותפת, פרידה במשפחה חד–מינית, חלוקת רכוש, מזונות ועוד).

עו"ד ד"ר מוזס–כרמל פעיל בנושא לא רק באספקט המקצועי, אלא גם באספקלריה חברתית רחבה. בין השאר הינו מייסד בית הספר לגישור של האגודה למען הלהט"ב בישראל ופעיל בהקמת מרכז גישור לחברי הקהילה. על מנת לקדם את התחום ומתוך תחושת שליחות, עו"ד ד"ר אברהם מוזס פעיל מול גופי ממשל, ארגונים אזרחיים, מוסדות אקדמיים ועוד.